Makarnalar nasıl küpe oluyor?
Son dönemin tasarımlarında ve reklam kampanyalarında olanlar ilginç.
Bu zamana kadar, podyuma çıkan ‘sıska’ mankenler yüzünden eleştirilen
moda dünyası sanki çark ediyor ve yemeğe yöneliyor. Geçen sezonlar
sayesinde muzlara Prada’dan, turunçgillere Stella McCartney’den
alışkanlığımız vardı. Ama Dolce&Gabbana, bu akımı çok daha cesur
hale getirdi ve sebzelere geçiş yaptı! İtalyan mutfağının en önemli
unsurlarından patlıcan, domates, biber, soğan kıyafetlere ve
aksesuarlara aktarıldı. Makarna da ihmal edilmedi ve takı olarak yer
verildi. Hatta bu konu hakkında yaklaşık 1 saat kadar kritik yaptığımız
bile oldu; makarnayı yaşken mi deldiler yoksa hassas aletlerle mi diye.
Denemek için fiyonk makarnanın kenarlarını delmeye çalıştık ama her
denemede kırdık! Bir dahakine delmeden önce haşlamayı planlıyoruz.
Moschino Cheap&Chic ise defilesinin arka fonuna manav tezgahı
yerleştirdi. Tezgahtakiler, irili ufaklı şekillerde kıyafetlerdeydi. Ama
en harikası çilek kostümü tadında olandı!
Tasarımlarda durum böyleyken kampanya görselleri tatlılardan yana
gidiyor. Louis Vuitton ve Mulberry en dikkat çekenler. Louis Vuitton,
Paris’in romantik kafelerinden birinde bol kremalı tatlı yerken;
Mulberry’de kocaman şekerlemeler, erimiş dondurmalar arasında kaybolan
modeller yer alıyor. Bu gidişle hem yerli hem de yabancı markaların,
mahalle pazarlarıyla çok işi olacak gibi.
Yazının orijinali Kübra Haniç tarafından all.com.tr'de yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder