30 Mayıs 2012 Çarşamba

Makarnalar nasıl küpe oluyor?


Son dönemin tasarımlarında ve reklam kampanyalarında olanlar ilginç. Bu zamana kadar, podyuma çıkan ‘sıska’ mankenler yüzünden eleştirilen moda dünyası sanki çark ediyor ve yemeğe yöneliyor. Geçen sezonlar sayesinde muzlara Prada’dan, turunçgillere Stella McCartney’den alışkanlığımız vardı. Ama Dolce&Gabbana, bu akımı çok daha cesur hale getirdi ve sebzelere geçiş yaptı! İtalyan mutfağının en önemli unsurlarından patlıcan, domates, biber, soğan kıyafetlere ve aksesuarlara aktarıldı. Makarna da ihmal edilmedi ve takı olarak yer verildi. Hatta bu konu hakkında yaklaşık 1 saat kadar kritik yaptığımız bile oldu; makarnayı yaşken mi deldiler yoksa hassas aletlerle mi diye. Denemek için fiyonk makarnanın kenarlarını delmeye çalıştık ama her denemede kırdık! Bir dahakine delmeden önce haşlamayı planlıyoruz.
Moschino Cheap&Chic ise defilesinin arka fonuna manav tezgahı yerleştirdi. Tezgahtakiler, irili ufaklı şekillerde kıyafetlerdeydi. Ama en harikası çilek kostümü tadında olandı!
Tasarımlarda durum böyleyken kampanya görselleri tatlılardan yana gidiyor. Louis Vuitton ve Mulberry en dikkat çekenler. Louis Vuitton, Paris’in romantik kafelerinden birinde bol kremalı tatlı yerken; Mulberry’de kocaman şekerlemeler, erimiş dondurmalar arasında kaybolan modeller yer alıyor. Bu gidişle hem yerli hem de yabancı markaların, mahalle pazarlarıyla çok işi olacak gibi.
 


Yazının orijinali Kübra Haniç tarafından all.com.tr'de yayınlanmıştır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder